سبد خرید 0

مزایای دیوار پوش بتنی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 26 مرداد 1400 در ساعت 10 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروز با کمک مای دکوری می خواهیم یکی دیگر از انواع دیوار پوش ها را بررسی کنیم.  درواقع می توان گفت دیوارپوش بتنی یکی از انواع پوشش هایی است که بسیار طرف دار دارد و همچنین در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. شما با کمک دیوار پوش های بتنی می توانید زیبایی خاصی را برای یک دکوراسیون منزل خود فراهم آورید. برای این که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید بهتر است با مای دکوری همراه باشید و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

ویژگی دیوار بتنی

یکی از کار هایی که دیوار ها انجام می دهند این است که در واقع یک جور نقش جداکننده دارند و می توان با استفاده از این نوع دیوار پوش ها به راحتی تغییرات بسیار بزرگی را در منزل ایجاد کرد. همچنین می توانیم به این نکته برسیم که امروزه دیوارپوش های بسیار متنوعی به کار برده می شود که می توانید با استفاده از آنها دکوراسیون خود را تحول بخشید. کاغذ دیواری، دیوارپوش ام دی اف یا پی وی سی و دیوار کاذب کناف از پرمصرفترین و محبوب ترین دیوارپوش ها می باشند که می توانید آنها را درمای دکوری بیابید. دیوارهای بتنی مزایای بسیاری دارند که باعث شده تا کنون دارای محبوبیت بسیاری بین همه ی دیوار پوش ها داشته باشند. همچنین می توانیم به استحکام بسیار بالایی دیوار پوش ها اشاره داشته باشیم زیرا در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهند. همچنین می توانید از این محصولات با مواد دیگر در دفاتر ، فضاهای تجاری و مسکونی برای تزئین یک مکان به شیوه مدرن استفاده کنید و حمل آنها هم اصلا دشوار نیست یکی دیگر از ویژگی های.این دیوارپوش ها این است که در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم می باشند وهمچنین طول عمر بالایی که دارد باعث شده تا زمانی که بنا پا بر جای است این دیوارپوش ها نیز وجود داشته باشند. همچنین از دیگر ویژگی های این دیوار پوش ها این است که دارای صرفه ی اقتصادی هستند.

استفاده از دیوار کوب در دکوراسیون

یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی بتن است که به دلیل استحکام بالا در اکثر پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته از بتن فقط برای زیرساخت ساختمان استفاده می شد، اما امروزه از آن برای نما و دیوار پوش نیز استفاده می شود. این دیوارپوش بتنی مورد استفاده که به سبک بسیار مدرن است، بتن اکسپوز نامیده می شود که این نیز بسیار قابل توجه است. با کای دکوری همراه باشید.

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

پانل بتنی یا بتن اکسپوز چیست؟

یکی از جدید تریین و مدرن ترین متریال های موجود در دکوراسیون داخلی و خارجی می توان به دیوارپوش های بتنی است. البته لازم به ذکر است که بتن به خودی خود یکی از سخت ترین متریال های ساختمانی است ولی برای استفاده از طراحی داخلی و خارجی از متریال های دیگری استفاده می شود که وزن پایین تری نسبت به بتن معمولی دارند که از لحاظ ایمنی بتن معمولی برای استفاده از کفپوش و دیوارپوش ها اصلا مناسب و قابل استفاده نیست. بنابراین این موضوع را در نظر داشته باشید. همچنین می توانیم نکته ی دیگری را به شما یادآوری کنیم و آن هم این است که از این پانل های دیواری بتنی هم برای داخل و هم برای خارج ساختمان ها استفاده می شود و یک سبک جدید و کامل امروزی می باشد که می توان به زیبایی و جذابیت آن هم اشاره کرد به این دیوارپوش ها بتن اکسپوز نیز می گویند.

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

 

کاربرد دیوار بتنی

دیوارهای بتنی را می توان در بسیاری از نقاط استفاده کرد و محدودیت خاصی برای این پوشش ها وجود ندارد. البته باید بگوییم که این نوع روکش عمدتا برای سبک های مدرن و به دلیل داشتن جلای صیقلی استفاده می شود. می توان آن را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی و تزئین کرد. دروقع به بیان دیگر استفاده از این دیوارپوش ها محدودیت خاصی ندارد و می توان برای بسیاری از این محل ها آنها را استفاده کرد، اما این محصولات را در برخی از محل ها مانند کافی شاپ، مراکز تجاری و هنری، رستوران، فودکورت و دکوراسیون داخلی منزل، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در دو مدل مختلف نیز وجود دارند که عبارت است از :

  • پنل سه بعدی بتنی
  • پنل ساده ی بتنی

پنل سه بعدی بتن اکسپوز

ویزگی های خوبی این دیوار ها دارند و می توانید با خیال راحت از آن ها را در مای دکوری تهیه کنید و به خوبی از آن استفاده کنید. این دیوار پوش ها دارای طرح های سه بعدی هستند که می توان در داخل و یا بیرون از ساختمان آنها را مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، به دلیل استحکام فوق العاده بالا، خیلی از افراد از این نوع دیوار پوش ها استفاده می کنند و همین امر باعث محبوبیت آن شده است. این الگوها در بسیاری از نقاط در ترکیب با دیوارهای سنگی استفاده می شود. این محصولات به راحتی نصب می شوند و سریع اجرا می شوند، بنابراین مراقبت و نگهداری آنها نیز ضروری است. این محصول همچنین به علت داشتن قابلیت رنگ پذیری می تواند در دکوراسیون داخلی را بسیار تغییر می بخشند.و استفاده از آن برای اجرای یک دکور مناسب انتخاب خوبی به شمار می رود. نصب این محصولات بدین صورت است که ابتدا سطح زیرین را با استفاده از زیرسازی صاف میکنند و میزان تحمل بار دیوار را می سنجند و اگر قابلیت نصب دیوارپوش بتنی به کامل وجود داشته باشد با استفاده از چسب های مخصوص دیوارکوب را بر روی دیوار فیکس می کنند. استفاده از چسب معمولا در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و در صورتی که پنل ها را در قسمت بیرونی ساختمان قرار دهند، با استفاده از ملات آن را ثابت نگه می دارند.

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

 

 

 

مزایای دیوار پوش بتنی

1_ضد خط و خش و ضد ضربه

2_قابلیت نصب در دکوراسیون داخلی و خارجی

3_مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی

4_طول عمر بسیار بالا

5_دارای صرفه ی اقتصادی

6_نمای سه بعدی و یونیک

7_رنگ پذیری

8_نصب در مدت زمان کوتاه

معایب دیوار پوش بتنی

1_وزن بالا

2_سخت بودن حمل و نقل

3_هزینه بر بودن نصب و اجرا

4_ظاهر نسبتا تکراری

 

 

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()